تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

تمهیدات ترافیکی در اطراف شعب اخذ رأی | جزئیات جدید از تردد در تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رای در سراسر پایتخت خبر داد.

ترافیک

رویداد۲۴ مهر نوشت: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص روان سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رأی تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می‌شود.

وی افزود: همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز از حدود دو ساعت قبل از شروع رسمی رأی‌گیری، در اطراف شعب و مراکز پر رفت و آمد اخذ رأی مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه اینکه استقرار مأموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رأی‌گیری ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رأی در محل زندگی و کار خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رأی را دارند، حتماً توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طور کلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید: محدودیت تردد در تهران | فراجا: عصر جمعه‌ها فشم یکطرفه می‌شود


سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از همراهی شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد شهری منظم و کم تخلف و حادثه به خصوص در اطراف شعب اخذ رأی در معابر پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما